הפרטה בהשכלה הגבוהה: תוכניות חוץ-תקציביות לתואר השני באוניברסיטת מחקר בישראל
סיכום בהיקף 1301 מילים
₪42
הפרטה בהשכלה הגבוהה: תוכניות חוץ-תקציביות לתואר השני באוניברסיטת מחקר בישראל
יוגב, 2011
תקציר
בעשורים האחרונים נפוצה ההפרטה באוניברסיטאות פרטיות וציבוריות בישראל ובעולם. עיקר ההפרטה היא מכירת שירותים אוניברסיטאים...
יוגב, 2011
תקציר
בעשורים האחרונים נפוצה ההפרטה באוניברסיטאות פרטיות וציבוריות בישראל ובעולם. עיקר ההפרטה היא מכירת שירותים אוניברסיטאים...
כישורים לשוניים ופרגמטיים בפעוטות לאחר השתלת שבלול
סיכום בהיקף 842 מילים
₪42
כישורים לשוניים ומעשיים בפעוטות לאחר השתלת שבלול
Rinaldi et al., 2013
תקציר
רקע: בעוד שמספרים גדלים של ילדים חרשים מקבלים שתל שבלול (CI) בשנה הראשונה לחייהם לא נערך מחקר שמתמקד בכישוריהם הלשוניים והמעשיים של ילדים עם CI מתחת...
Rinaldi et al., 2013
תקציר
רקע: בעוד שמספרים גדלים של ילדים חרשים מקבלים שתל שבלול (CI) בשנה הראשונה לחייהם לא נערך מחקר שמתמקד בכישוריהם הלשוניים והמעשיים של ילדים עם CI מתחת...
נוירוני המראה ותיאוריית ההדמייה של קריאת המחשבות
סיכום בהיקף 336 מילים
₪39
נוירוני המראה ותיאוריית ההדמייה של קריאת המחשבות
Gallese & Goldman, 1998
תקציר
כותבי המאמר מציעים כי יכולות "קריאת מחשבות" – הבנת מצבו המנטלי של האחר - בבני אדם מתבססות על היכולת לאמץ פעילויות סימולציה שגרתיות. מקורה של יכולת זו...
Gallese & Goldman, 1998
תקציר
כותבי המאמר מציעים כי יכולות "קריאת מחשבות" – הבנת מצבו המנטלי של האחר - בבני אדם מתבססות על היכולת לאמץ פעילויות סימולציה שגרתיות. מקורה של יכולת זו...
כוחה של ההדמייה: לדמיין את ההתנהגות של עצמך ושל האחר
סיכום בהיקף 351 מילים
₪39
כוחה של ההדמייה: לדמיין את ההתנהגות של עצמך ושל האחר
Decety & Grezes, 2005
רקע
המוח האנושי הוא בעל דמיון שמאפשר להבין את האחר באמצעות סימולציה, בעוד שנשמרת הבדלה בין מציאות לדמיון ובין האחר לעצמי. בסימולציה מופעלים מרכזים במוח...
Decety & Grezes, 2005
רקע
המוח האנושי הוא בעל דמיון שמאפשר להבין את האחר באמצעות סימולציה, בעוד שנשמרת הבדלה בין מציאות לדמיון ובין האחר לעצמי. בסימולציה מופעלים מרכזים במוח...
תגובה אוטונומית ורגשית של סטודנטים בוגרי הפרעות שפה ותקשורת לגמגום
סיכום בהיקף 211 מילים
₪39
תגובה אוטונומית ורגשית של סטודנטים בוגרי הפרעות שפה ותקשורת לגמגום
Guntupalli et al., 2012
רקע
• חשיפה לגימגום וחשיפה לדיבור רציף מעוררות אצל המאזין תגובות אוטונומיות ורגשיות שונות.
• ככל הנראה, תגובות אלו קשורות לסטראוטיפים...
Guntupalli et al., 2012
רקע
• חשיפה לגימגום וחשיפה לדיבור רציף מעוררות אצל המאזין תגובות אוטונומיות ורגשיות שונות.
• ככל הנראה, תגובות אלו קשורות לסטראוטיפים...
תיאוריות פוריות: האם הן מסוגלות להסביר את הקשר השלילי שבין פוריות להכנסה?
סיכום בהיקף 1511 מילים
₪62
תיאוריות פוריות: האם הן מסוגלות להסביר את הקשר השלילי שבין פוריות להכנסה?
Jones et al., 2008
מבוא
קיימים מחקרים אמפיריים רבים שמצאו קשר מובהק ושלילי בין רמת ההכנסה לבין פוריות. גובשו מספר תיאוריות שונות על מנת לנסות ולהסביר...
Jones et al., 2008
מבוא
קיימים מחקרים אמפיריים רבים שמצאו קשר מובהק ושלילי בין רמת ההכנסה לבין פוריות. גובשו מספר תיאוריות שונות על מנת לנסות ולהסביר...
האצלת סמכויות: כיצד היא נתפסת בעיני אחיות ברפואת חרום?
סיכום בהיקף 819 מילים
₪42
האצלת סמכויות: כיצד היא נתפסת בעיני אחיות ברפואת חרום?
Standing & Anthony, 2008
תקציר
ככל שהעלויות של שירותי הבריאות עולות, אחיות מאצילות יותר ויותר פעולות לסניטרים. מטרת מחקר זה היא לתאר את האצלת הסמכויות מנקודת המבט של האחיות...
Standing & Anthony, 2008
תקציר
ככל שהעלויות של שירותי הבריאות עולות, אחיות מאצילות יותר ויותר פעולות לסניטרים. מטרת מחקר זה היא לתאר את האצלת הסמכויות מנקודת המבט של האחיות...
ההשפעה של הזדמנויות תגובה על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות
סיכום בהיקף 487 מילים
₪42
ההשפעה של הזדמנויות תגובה על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם הפרעות רגשיות והתנהגותיות
Sutherland et al., 2003
המחקר בוחן את ההשפעות של מספר גדול יותר של הזדמנויות להגיב באופן פעיל לבקשות אקדמיות על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם...
Sutherland et al., 2003
המחקר בוחן את ההשפעות של מספר גדול יותר של הזדמנויות להגיב באופן פעיל לבקשות אקדמיות על ההתנהגות בכיתה של תלמידים עם...
חקירת ההבנייה החברתית של כפיפות: מחקר איכותני
סיכום בהיקף 885 מילים
₪42
חקירת ההבנייה החברתית של כפיפות: מחקר איכותני
Carsten et al., 2010
תקציר
המחקר הנוכחי אימץ את הגישה האיכותנית על מנת לפרק את המשמעות של הכפיפות (followership). נערכו ראיונות עם עובדים בתעשיות שונות על מנת לבחון כיצד אנשים מבנים...
Carsten et al., 2010
תקציר
המחקר הנוכחי אימץ את הגישה האיכותנית על מנת לפרק את המשמעות של הכפיפות (followership). נערכו ראיונות עם עובדים בתעשיות שונות על מנת לבחון כיצד אנשים מבנים...
ניהול עצמי של הליך חיזוק דיפרנציאלי (DRO) על ידי שלושה תלמידים עם אוטיזם
סיכום בהיקף 372 מילים
₪42
ניהול עצמי של הליך חיזוק דיפרנציאלי (DRO) על ידי שלושה תלמידים עם אוטיזם
Newman et al., 1997
מבוא
ניהול עצמי - יישום של טכניקות אופרנטיות לשינוי ההתנהגות העצמית. ניהול עצמי מורכב משתי תגובות שמבצע הפרט: בקרה עצמית וחיזוק עצמי....
Newman et al., 1997
מבוא
ניהול עצמי - יישום של טכניקות אופרנטיות לשינוי ההתנהגות העצמית. ניהול עצמי מורכב משתי תגובות שמבצע הפרט: בקרה עצמית וחיזוק עצמי....
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל