סואץ והתדרדרותה של בריטניה ככוח עולמי
סיכום בהיקף 508 מילים
₪39
סואץ והתדרדרותה של בריטניה ככוח עולמי
Peden, 2012
משבר סואץ, שכלל הלאמה ע"י דיקטטור מצרי של החברה Suez Canal Company בה לממשלה הבריטית היו מניות, תכנון של אנגליה וצרפת לפלוש למצריים, לחץ אמריקאי לנסיגה ולבסוף נפילתו של ראש הממשלה...
Peden, 2012
משבר סואץ, שכלל הלאמה ע"י דיקטטור מצרי של החברה Suez Canal Company בה לממשלה הבריטית היו מניות, תכנון של אנגליה וצרפת לפלוש למצריים, לחץ אמריקאי לנסיגה ולבסוף נפילתו של ראש הממשלה...
לתת, להמריץ, לעשות: לשלב טכנולוגיה ופדגוגיה במסגרת תחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי עבור הוראת מדעי החברה
סיכום בהיקף 260 מילים
₪39
לתת, להמריץ, לעשות: לשלב טכנולוגיה ופדגוגיה במסגרת תחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי עבור הוראת מדעי החברה
Hammond & Manfra, 2009
תקציר
קיימת התייחסות רבה לתחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי (TPACK) בחינוך להוראה. הוא מספק שפה משותפת לדיון על...
Hammond & Manfra, 2009
תקציר
קיימת התייחסות רבה לתחום התוכן הטכנולוגי-פדגוגי (TPACK) בחינוך להוראה. הוא מספק שפה משותפת לדיון על...
תוכניות לימודים מקצועיות עבור רווחים לבעלי משרות כהזדמנות שנייה
סיכום בהיקף 1747 מילים
₪62
תוכניות לימודים מקצועיות עבור רווחים לבעלי משרות כהזדמנות שנייה
Ayalon & Menahem, 2010
תקציר
לאחרונה יסדו אוניברסיטאות בישראל תוכניות לימודים מקצועיות עבור רווחים (FP), שנועדו לבעלי משרות מנהלים זוטרים המעוניינים בתואר שני...
Ayalon & Menahem, 2010
תקציר
לאחרונה יסדו אוניברסיטאות בישראל תוכניות לימודים מקצועיות עבור רווחים (FP), שנועדו לבעלי משרות מנהלים זוטרים המעוניינים בתואר שני...
הלך החבל אחר הדלי: הריבוד המתמשך של הסטודנטים באוניברסיטאות
סיכום בהיקף 1374 מילים
₪42
הלך החבל אחר הדלי: הריבוד המתמשך של הסטודנטים באוניברסיטאות
יוגב, 2008
תקציר
בתחילת שנות ה-90 הרחיבה המועצה להשכלה גבוהה את לימודי התואר הראשון באוניברסיטאות יעודיות לאוכלוסיה פריפריאלית או ספציפית, שמרובדות כנמוכות...
יוגב, 2008
תקציר
בתחילת שנות ה-90 הרחיבה המועצה להשכלה גבוהה את לימודי התואר הראשון באוניברסיטאות יעודיות לאוכלוסיה פריפריאלית או ספציפית, שמרובדות כנמוכות...
הפרטה בהשכלה הגבוהה: תוכניות חוץ-תקציביות לתואר השני באוניברסיטת מחקר בישראל
סיכום בהיקף 1301 מילים
₪42
הפרטה בהשכלה הגבוהה: תוכניות חוץ-תקציביות לתואר השני באוניברסיטת מחקר בישראל
יוגב, 2011
תקציר
בעשורים האחרונים נפוצה ההפרטה באוניברסיטאות פרטיות וציבוריות בישראל ובעולם. עיקר ההפרטה היא מכירת שירותים אוניברסיטאים...
יוגב, 2011
תקציר
בעשורים האחרונים נפוצה ההפרטה באוניברסיטאות פרטיות וציבוריות בישראל ובעולם. עיקר ההפרטה היא מכירת שירותים אוניברסיטאים...
כישורים לשוניים ופרגמטיים בפעוטות לאחר השתלת שבלול
סיכום בהיקף 842 מילים
₪42
כישורים לשוניים ומעשיים בפעוטות לאחר השתלת שבלול
Rinaldi et al., 2013
תקציר
רקע: בעוד שמספרים גדלים של ילדים חרשים מקבלים שתל שבלול (CI) בשנה הראשונה לחייהם לא נערך מחקר שמתמקד בכישוריהם הלשוניים והמעשיים של ילדים עם CI מתחת...
Rinaldi et al., 2013
תקציר
רקע: בעוד שמספרים גדלים של ילדים חרשים מקבלים שתל שבלול (CI) בשנה הראשונה לחייהם לא נערך מחקר שמתמקד בכישוריהם הלשוניים והמעשיים של ילדים עם CI מתחת...
נוירוני המראה ותיאוריית ההדמייה של קריאת המחשבות
סיכום בהיקף 336 מילים
₪39
נוירוני המראה ותיאוריית ההדמייה של קריאת המחשבות
Gallese & Goldman, 1998
תקציר
כותבי המאמר מציעים כי יכולות "קריאת מחשבות" – הבנת מצבו המנטלי של האחר - בבני אדם מתבססות על היכולת לאמץ פעילויות סימולציה שגרתיות. מקורה של יכולת זו...
Gallese & Goldman, 1998
תקציר
כותבי המאמר מציעים כי יכולות "קריאת מחשבות" – הבנת מצבו המנטלי של האחר - בבני אדם מתבססות על היכולת לאמץ פעילויות סימולציה שגרתיות. מקורה של יכולת זו...
כוחה של ההדמייה: לדמיין את ההתנהגות של עצמך ושל האחר
סיכום בהיקף 351 מילים
₪39
כוחה של ההדמייה: לדמיין את ההתנהגות של עצמך ושל האחר
Decety & Grezes, 2005
רקע
המוח האנושי הוא בעל דמיון שמאפשר להבין את האחר באמצעות סימולציה, בעוד שנשמרת הבדלה בין מציאות לדמיון ובין האחר לעצמי. בסימולציה מופעלים מרכזים במוח...
Decety & Grezes, 2005
רקע
המוח האנושי הוא בעל דמיון שמאפשר להבין את האחר באמצעות סימולציה, בעוד שנשמרת הבדלה בין מציאות לדמיון ובין האחר לעצמי. בסימולציה מופעלים מרכזים במוח...
תגובה אוטונומית ורגשית של סטודנטים בוגרי הפרעות שפה ותקשורת לגמגום
סיכום בהיקף 211 מילים
₪39
תגובה אוטונומית ורגשית של סטודנטים בוגרי הפרעות שפה ותקשורת לגמגום
Guntupalli et al., 2012
רקע
• חשיפה לגימגום וחשיפה לדיבור רציף מעוררות אצל המאזין תגובות אוטונומיות ורגשיות שונות.
• ככל הנראה, תגובות אלו קשורות לסטראוטיפים...
Guntupalli et al., 2012
רקע
• חשיפה לגימגום וחשיפה לדיבור רציף מעוררות אצל המאזין תגובות אוטונומיות ורגשיות שונות.
• ככל הנראה, תגובות אלו קשורות לסטראוטיפים...
תיאוריות פוריות: האם הן מסוגלות להסביר את הקשר השלילי שבין פוריות להכנסה?
סיכום בהיקף 1511 מילים
₪62
תיאוריות פוריות: האם הן מסוגלות להסביר את הקשר השלילי שבין פוריות להכנסה?
Jones et al., 2008
מבוא
קיימים מחקרים אמפיריים רבים שמצאו קשר מובהק ושלילי בין רמת ההכנסה לבין פוריות. גובשו מספר תיאוריות שונות על מנת לנסות ולהסביר...
Jones et al., 2008
מבוא
קיימים מחקרים אמפיריים רבים שמצאו קשר מובהק ושלילי בין רמת ההכנסה לבין פוריות. גובשו מספר תיאוריות שונות על מנת לנסות ולהסביר...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל