הארכיטקטורה של החינוך הטיפוחי - תנועה ורגש במרחבים חינוכיים בתקופה שלאחר המלחמה
Kozlovsky, 2010
תקציר
המאמר בוחן את יחסי הגומלין בין מתודולוגיות של חינוך וארכיטקטורה לניתוח סביבת בית הספר. הוא מציג את הזיקה ההיסטורית בין הפרקטיקות של שני התחומים ואופני ידע שקשורים לגוף הילד במהלך התקופה שלאחר המלחמה באנגליה. טענת המאמר היא שמרחבים חינוכיים עוצבו לא כדי להתאים לתנועתם החופשית של הילדים, אלא לתצפת על הילדים על מנת ליצור אזרחים פעילים אך מסתגלים מבחינה רגשית.
החוקרים בוחנים את בית הספר היסודי Drake and Lasdun's Hallfield Primary School, כדי להדגים את ההשלכות של השינוי באופני ידע המגדירים את הילד כסובייקט פעיל ורגשי, בחלקם על ידי עיצוב תחושת התנועה.
הקדמה
המחקר של סביבות בהן מתנהלים לימודים, מערב שני תחומי ידע נפרדים - ארכיטקטורה וחינוך. כדי לבחון את התרבות הויזואלית...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
Kozlovsky, 2010
תקציר
המאמר בוחן את יחסי הגומלין בין מתודולוגיות של חינוך וארכיטקטורה לניתוח סביבת בית הספר. הוא מציג את הזיקה ההיסטורית בין הפרקטיקות של שני התחומים ואופני ידע שקשורים לגוף הילד במהלך התקופה שלאחר המלחמה באנגליה. טענת המאמר היא שמרחבים חינוכיים עוצבו לא כדי להתאים לתנועתם החופשית של הילדים, אלא לתצפת על הילדים על מנת ליצור אזרחים פעילים אך מסתגלים מבחינה רגשית.
החוקרים בוחנים את בית הספר היסודי Drake and Lasdun's Hallfield Primary School, כדי להדגים את ההשלכות של השינוי באופני ידע המגדירים את הילד כסובייקט פעיל ורגשי, בחלקם על ידי עיצוב תחושת התנועה.
הקדמה
המחקר של סביבות בהן מתנהלים לימודים, מערב שני תחומי ידע נפרדים - ארכיטקטורה וחינוך. כדי לבחון את התרבות הויזואלית...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
