שינוי ארגוני: מוטיבציה, תקשורת, ויעילות המנהיגות

סיכום בעברית בהיקף 944 מילים, של המאמר:

Gilley, A., Gilley, J. W., & McMillan, H. S. (2009). Organizational Change: Motivation, Communication, and Leadership Effectiveness. Performance Improvement Quarterly, 21(4), 75-94.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית

שינוי ארגוני: מוטיבציה, תקשורת, ויעילות המנהיגות
Gilley et al., 2009

תחום המחקר: הנעת שינוי בארגונים.
מטרת המחקר: לבחון התנהגויות שקשורות ליעילות של מנהיגות בהנעת שינוי. המחקר מבודד את ההתנהגויות הספציפיות שהכי יעילות בהנחלת שינוי: מוטיבציה ותקשורת.
רציונאל: ארגונים הם תחרותיים, ולכן השינוי הארגוני ראוי למחקר. קיימים מחקרים רבים בנושא, אך יש לבחון בדיוק מה הצעדים שנדרשים כדי ליישם שינוי בהצלחה.

שאלות המחקר:
1. עד כמה מנהיגים מצליחים בהנחלת שינוי בארגונים שלהם?
2. אילו התנהגויות ספציפיות של מנהיגים הן הכי חשובות כדי להביא לשינוי מוצלח?

סקירת ספרות
להתנהגויות של מנהיגות ארגונית יש השפעה ישירה על פעולות בסביבת העבודה שמאפשרות שינוי. המנהיגים יכולים לשמש כסוכני שינוי על ידי יצירת רעיון מסוים, זיהוי של צורך בשינוי, ויישום השינוי עצמו.
שינוי - שינוי הוא גורם חשוב להצלחה ארגונית. ברמת המאקרו, שינויים תכופים מתמקדים באסטרטגיה ובמודלים עסקיים, במבנה, בתהליכים, בתרבות, בטכנולוגיה, במוצרים ובשירות. השינוי בכל רמות הארגון מהווה אתגר למנהיגים.
השינויים יכולים להיות קטנים והדרגתיים (transitional change) או יסודיים וגדולים (transformational change). שינויים גדולים מערער על הנחות היסוד ועל התפישות המקובלות. הם מונעים על ידי המנהלים, והצלחתם מובילה ליתרון תחרותי.
מודלים של שינוי: מודלים של שינוי...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^