WP_Term Object
(
[term_id] => 25116
[name] => דיגיטליות בתרבות ובחיי היומיום - 10991
[slug] => %d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%91%d7%97%d7%99%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%9d-10991
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 25116
[taxonomy] => course
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 12
[filter] => raw
)
סיכום בהיקף 536 מילים
₪32
פייר בורדייה: פיתוח תיאוריה לדיגיטל
Ignatow & Robinson, 2017
הדגש בראייה של בורדיה הוא לא על הגדרות יבשות ונוקשות-אלא על יחסים, כוחות ואינטרסים, מאבקים, תהליכים, שינויים, והרבה עיסוק באי שוויון וריבוד חברתי. הון תרבותי מנבא הצלחה...
סיכום בהיקף 366 מילים
₪32
חשיבה מחדש על המחקר לגבי הזרמים הבינלאומיים של הטלוויזיה בעידן הנטפליקס
Lobato, 2018
קטלוג צפייה בנטפליקס מורכב מרשימה סופית ומסוימת של תכנים נגישים לצפייה, כולם קיבלו רישיון ממפיקים ורשתות. הוא דינאמי ונזיל, משתנה, ההיצע...
סיכום בהיקף 303 מילים
₪22
פלטפורמות מדיה דיגיטליות ושימוש בתוכן טלוויזיוני: צפיית בינג' ווידאו לפי דרישה בגרמניה
Mikos, 2016
זהו מחקר קהל ששואל האם יש עולם חדש של צריכת טלוויזיה? מצד אחד כן, יש היפרדות מלוח השידורים, צפיית בינג', וצפיית רשת שמאפילה על...
סיכום בהיקף 464 מילים
₪29
בידור בדיוני וחיבור ציבורי: הקהל והשימוש היומיומי בסדרות טלוויזיוניות
Nærland, 2019
קישוריות ציבורית היא אוריינטציה לעולם ציבורי שבו נידונים נושאים משותפים החשובים לקהילה. עד כמה אנו מתעניינים בפוליטיקה המקומית שלנו, עד...
סיכום בהיקף 282 מילים
₪20
הַאליוּ לאורך המדבר: פאנדום של קיי-פופ בישראל ובפלסטין
Otmazgin & Lyan, 2014
היוצרים והמפיקים מלכתחילה מכוונים את הז'אנר של הקיי פופ לקהל בינלאומי, גלובליזציה של קהלים, ולכן יש גם ניסיון לא להציג מאפיינים לאומיים במוזיקה (פרט...
סיכום בהיקף 216 מילים
₪19
חוויית הפלייליסט: רשימות השמעה אישיות בשירותי סטרימינג
Hagen, 2015
תופעת יצירת רשימות ההשמעה (פלייליסטים) מתקשרת לתופעת האספנות. בני אדם אספו חפצים, ספרים ותקליטים הרבה שנים. אספנות מוזיקה בעידן הדיגיטלי-כיום אנו מתחברים...
סיכום בהיקף 510 מילים
₪39
האופנויות החומריות של צריכת מוסיקה
Nowak, 2016
תיאוריית המזמינות
העולם נתפס לא רק במושגים של האובייקטים הקיימים בו, אלא גם באפשרויות ההפעלה שלהם. התיאוריה עונה על השאלה-מה האובייקט מזמן ומה אפשר לעשות איתו. יכולים להיות...
סיכום בהיקף 407 מילים
₪29
מומלץ עבורך: אלגוריתם ה-Netflix Prize והייצור של תרבות אלגוריתמית
Hallinan & Striphas, 2016
תרבות אלגוריתמית היא גם מהצד של המתכנתים אשר מתכננים את האלגוריתם, שהוא שימוש בתהליכים ממוחשבים למיון, קטלוג ודירוג בני אדם, אובייקטים, מקומות,...
סיכום בהיקף 412 מילים
₪39
המדומיין האלגוריתמי: חקר השפעות רגשיות שגרתיות של האלגוריתמים של פייסבוק
Bucher, 2017
החוקרת לא בחנה את הבנת המשתמשים כיצד האלגוריתם עובד מבחינה טכנית, אלא את הרגשות שהוא מעורר בקרב המשתמשים, אילו מצבי רוח ומהו ההשפעה...
סיכום בהיקף 229 מילים
₪22
מה מדידות רוצות? כיצד כימות מכתיב אינטראקציות חברתיות בפייסבוק
Grosser, 2014
המנגנון של פייסבוק מבוסס על מספרים. המספרים משתמשים ברצון של בני אדם להיות חלק ממשהו-קבוצה, אינטראקציה חברתית, בשילוב עם שימוש בתפיסות...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל