תפיסות של מורים לגבי הבדלים מבוססי-מגדר בקרב מורים בבתי ספר יסודיים
Wood, 2012
מטרת המחקר היא לבחון תפיסות של מורים המבוססות על הבדלים מגדריים, בקרב מורים בבית ספר יסודי. המחקר משלב בין שיטת מחקר כמותית שבה נאספו נתוני סקר, וניתוח איכותני של ראיונות עם מורים.
מבוא
הבדלים מגדריים הם כיום נושא מרכזי לדיון באמצעות התקשורת ומופיע בסרטים, ספרים, מגזינים ומחקרים. למרות זאת, הבדלים בין גברים לנשים בקרב מורים בבית ספר יסודי לא נחקרו בצורה מלאה. שאלת המחקר המרכזית במחקר זה היא: מהם התפיסות של המורים לגבי הבדלים מבוססי-מגדר בבתי ספר יסודיים? על מנת לענות על שאלת המחקר, הנתונים שנאספו מאוכלוסיית המורים חולקו לשלושה ממדים: תפיסות עצמיות של המורים, מערכת היחסים...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^