ניהול עצמי של הליך חיזוק דיפרנציאלי (DRO) על ידי שלושה תלמידים עם אוטיזם

סיכום בעברית בהיקף 372 מילים, של המאמר:

Newman, B., Tuntigian, L., Ryan, C. S. & Reinecke, D. R. (1997). Self‐management of a DRO procedure by three students with autism. Behavioral Interventions, 12(3), 149-156.‏

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


ניהול עצמי של הליך חיזוק דיפרנציאלי (DRO) על ידי שלושה תלמידים עם אוטיזם
Newman et al., 1997
מבוא
ניהול עצמי - יישום של טכניקות אופרנטיות לשינוי ההתנהגות העצמית. ניהול עצמי מורכב משתי תגובות שמבצע הפרט: בקרה עצמית וחיזוק עצמי. בקרה עצמית היא צפייה של אדם בהתנהגות של עצמו, והחיזוק העצמי הוא מתן חיזוק חיובי מיד לאחר ביצוע ההתנהגות הרצויה, שמעלה את הסבירות להישנות ההתנהגות החיובית. טכניקות של ניהול עצמי משמשות בהצלחה כדי לקדם עצמאות בקרב תלמידים המאובחנים עם...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^