מנהיגים חינוכיים ורגשות: סקירה בינלאומית של ממצאים אמפיריים 1992-2012
Berkovich & Eyal, 2015
תמצית המאמר
מטרת המחקר הנוכחי היא לסקור ממצאים אמפיריים לגבי ההיבטים הרגשיים שקשורים למנהיגים חינוכיים. הסקירה מתמקדת במחקרים אמפיריים שפורסמו בכתבי-עת מדעיים בתחום החינוך בין השנים 1992 ל-2012. תהליך ההכללה של מחקרים בסקירה התבצע במספר שלבים: בשלב הראשון נבחרו 129 מחקרים על סמך התקצירים שלהם, בהתאם לרלוונטיות לנושא המחקר (התמקדו ברגשות או בנושאים שקשורים לרגשות בהקשר...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^