האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

קניית ביטוח אונליין: האם אנחנו כבר שם?

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 805 מילים, של המאמר:

Maheswari, U. & Chandrasekaran, U. (2018). Buying insurance online: Are we there yet? Indian Journal of Commerce & Management Studies, 9(2), 30-41.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

קניית ביטוח אונליין: האם אנחנו כבר שם?
Maheswari & Chandrasekaran, 2018

מטרת המחקר היא לזהות את הגורמים המשפיעים על הנטייה של לקוחות לאמץ ערוץ אונליין לרכישה של מוצרים פיננסיים, ולהבין מהו פלח השוק שמעוניין בשימוש בערוץ אונליין, על ידי שילוב בין גורמים המוכרים בספרות לבין מאפיינים דמוגרפיים והתנהגותיים של הלקוחות.

מבוא
רכישת שירותים פיננסיים אונליין (E-finance) הוא תחום שמתפתח בשנים האחרונות, אך נושאים ספציפיים כמו רכישת ביטוח אונליין מתפתחים יחסית לאט. חברות ביטוח משקיעות מאמצים רבים בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות לקידום מוצריהם, ומטרת המחקר הנוכחי היא לבחון מהם הגורמים המשפיעים על הנטייה של לקוחות להשתמש בערוץ האונליין לצורך רכישה של שירותי הביטוח. לצורך כך, מתבצע ניתוח גורמים שבו נחקרים מספר רב של משתנים המוכרים על פי הספרות כבעלי השפעה על הנטייה להשתמש בשירותים אונליין, לצד משתנים דמוגרפיים כגון גיל, מגדר, מספר שעות הגלישה באינטרנט ואחרים.

סקירת ספרות
אימוץ טכנולוגיה תלוי בתפיסות וכוונות של המשתמשים לגבי היעילות וקלות השימוש בטכנולוגיה. תיאוריות בתחום זה טוענות כי שילוב בין תפיסות יעילות וקלות השימוש לבין משתנים כמו...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^