לחיות על פי עקרונות או לחנך לקראתם? מקום המשפט כמכשיר לקידום הוגנות במסגרת רפורמות בחינוך: ניתוח שלושה מקרים [סיכום של המקרה האנגלי בלבד]
גבתון, 2010
במאמר זה נבחנת חשיבות החקיקה לקידום הוגנות ושוויון בחינוך ציבורי, לאור הקשר בין השניים בישום רפורמות בחינוך במדינות שונות. בין היתר...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
גבתון, 2010
במאמר זה נבחנת חשיבות החקיקה לקידום הוגנות ושוויון בחינוך ציבורי, לאור הקשר בין השניים בישום רפורמות בחינוך במדינות שונות. בין היתר...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
