עמדות תלמידי ז' – ח' כלפי שילוב הומור בהוראת מתמטיקה
גזית, 2017
מטרת המחקר
מטרת המאמר היא לבחון את עמדות תלמידי חטיבות ביניים כלפי שילוב הומור בשיעורי המתמטיקה. כמו כן, הושוו עמדות התלמידים לעמדות מתכשרות להוראת מתמטיקה ביסודי.
רקע תיאורטי
מקצוע המתמטיקה נחשב לאחד המקצועות הלימוד הקשים לתפיסה ולהבנה בבית הספר. מקצוע המתמטיקה אינו אמור להיות קשה ומסובך להבנה, אבל דרך הוראת המתמטיקה באמצעות ספרי לימוד לא מעניינים, מורים שחלקם לא בעלי הכשרה מספקת, הופך את חוויית הלמידה לטראומטית עבור חלק גדול מהתלמידים. מכאן הצורך בעירוב הומור בהוראת מתמטיקה. הומור הוא מונח רחב שמתייחס לאמירות ולמעשים שבני אדם עושים ואשר גורמים לסביבה לחייך או...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^