האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

על הציור החופשי ומטלות בית הספר

סיכום בעברית בהיקף 354 מילים, של המאמר:

שפיר, ע. (1995). על הציור החופשי ומטלות בית הספר. מעגלי קריאה, 23-24, 153-162.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

על הציור החופשי ומטלות בית הספר
שפיר, 1995

לפי יוסף שורץ, ניתן לאתר את היכולת השכלית בציורים חופשיים של ילדים כשבוחנים את הנושאים הבאים: אינטגרציה בין נושאי הציור השונים; רמת האינדיבידואליות של המצייר; יכולת הסינתזה שלו (יכולתו ליצור קשרים משמעותיים בין הדמויות ובין העצמים בציור וביחסי הגומלין ביניהם); ניסיון לערוך דיפרנציאציה; מתן תיאורים דינאמיים; ניסיון למצוא פתרונות מקוריים; גמישות המצביעה על כושר הסתגלות למצבים חדשים; חסכנות באמצעים; קצב התפתחות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^