האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

למי אנחנו צריכים להתייחס באופן שיוויוני כדי שההזדמנויות החינוכיות תהיינה שוות?

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 519 מילים, של המאמר:

Jencks, C. (1988). Whom must we treat equally for educational opportunity to be equal?. Ethics, 98(3), 518-533.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

למי אנחנו צריכים להתייחס באופן שיוויוני כדי שההזדמנויות החינוכיות תהיינה שוות?
Jencks, 1988

במאמרו מציג ג'נקס מקרה פרטי של מורה בכיתה ג', בעיירה קטנה, גברת היגנס. היא מתמודדת בדילמת חלוקת משאבי הזמן ותשומת ליבה בין תלמידיה, שהשלכה על הדילמה בפניה ניצבים קברניטי מערכת החינוך. ג'נקס מציע חמש דרכים שונות לראות את המונח שיוויון הזדמנויות במערכת החינוך:

דרך ראשונה: שיוויון דמוקרטי
חלוקה שווה בין כולם. לכל תלמיד אותה כמות תשומת לב וזמן ללא קשר להישגהם, למוטיבציה שלהם, רצונותיהם, עברם או לתועלת שיפיקו מכך. המונח "דמוקרטי" מגיע מהרעיון הדמוקרטי אמריקאי המצדיק חלוקה שווה/ הגנה חוקית שווה ולא מרעיון...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^