לחיות על פי עקרונות או לחנך לקראתם? מקום המשפט כמכשיר לקידום הוגנות במסגרת רפורמות בחינוך: ניתוח שלושה מקרים [סיכום של המקרה האנגלי בלבד]

סיכום בעברית בהיקף 238 מילים, של המאמר:

גבתון, ד. (2010). לחיות על פי עקרונות או לחנך לקראתם? מקום המשפט כמכשיר לקידום הוגנות במסגרת רפורמות בחינוך: ניתוח שלושה מקרים. בתוך: הקר ד. וזיו, נ. (עורכות) האם המשפט חשוב? (עמ' 355-416). תל אביב: אוניברסיטת תל אביב.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 35 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


לחיות על פי עקרונות או לחנך לקראתם? מקום המשפט כמכשיר לקידום הוגנות במסגרת רפורמות בחינוך: ניתוח שלושה מקרים [סיכום של המקרה האנגלי בלבד]
גבתון, 2010

במאמר זה נבחנת חשיבות החקיקה לקידום הוגנות ושוויון בחינוך ציבורי, לאור הקשר בין השניים בישום רפורמות בחינוך במדינות שונות. בין היתר מוצגות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^