לומדים מפינלנד: תובנות ממערכת חינוכית מוצלחת
סאלברג, 2015
הסוגיה המרכזית בה עוסק הפרק
הסוגיה המרכזית בה עוסק הפרק היא המערכת החינוך הפינית כדוגמא למערכת חינוך מוצלחת ממנה יכולות ללמוד מדינות נוספות. בהתאם לכך, הפרק מתמקד בשלושה היבטים של הסוגיה: ההיבט הראשון הוא הבעייתיות במדיניות וברפורמות החינוכיות במדינות האנגלו-אמריקאיות, שמצריכה מודל אחר כדוגמא. ההיבט השני הוא המאפיינים של מערכת החינוך הפינית כמערכת חינוך מוצלחת, ולכן בעלת פוטנציאל לאימוץ במדינות נוספות. ההיבט...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
סאלברג, 2015
הסוגיה המרכזית בה עוסק הפרק
הסוגיה המרכזית בה עוסק הפרק היא המערכת החינוך הפינית כדוגמא למערכת חינוך מוצלחת ממנה יכולות ללמוד מדינות נוספות. בהתאם לכך, הפרק מתמקד בשלושה היבטים של הסוגיה: ההיבט הראשון הוא הבעייתיות במדיניות וברפורמות החינוכיות במדינות האנגלו-אמריקאיות, שמצריכה מודל אחר כדוגמא. ההיבט השני הוא המאפיינים של מערכת החינוך הפינית כמערכת חינוך מוצלחת, ולכן בעלת פוטנציאל לאימוץ במדינות נוספות. ההיבט...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
