לאומיות, מודרניות ומעמד בחינוך בישראל
קשתי, 2013
כדי לעמוד על משמעויותיה של מדיניות חינוך רצוי להתייחס למישור המשמעויות החברתיות ותרבותיות של האידיאולוגיה המנחה את מדיניות החינוך המוצהרת. מטרת המאמר היא לעמוד הן על מקומה של הלאומיות, הציונות בעיצוב בית הספר העברי ומערכות חינוך בישראל, והן על השפעת המודרניות לרבות מרכיביה החברתיים כלכליים שתרמו להבניה של מדיניות החינוך הממומשת.
שנות ה 40
לא הופעל בארץ חינוך חובה,ויש כמה מערכות חינוך שונות (ציונית ממלכתית, חינוך דתי,...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^