הקשר בין דפוסי התנהגות של הלומד ובין שחיקת מורים
Hastings & Bham, 2003
המאמר מציג מחקר המהווה חזרה על מחקר קודם שעסק הרבה בחקר השחיקה. המחקר הזה משפר את המתודולוגיה של המחקר הקודם בכך שמנסה לתת למחקר תוקף מבנה וכמו כן נוספו נתונים דמוגראפיים-מקצועיים. * המאמר מחדש בנושא הקשר בין מאפייני שחיקה )סממנים( לגורמי שחיקה. שחיקת מורים באה לידי ביטוי בעיקר בשלושה סממנים:
1. תחושות של שחיקה - עייפות נפשית
2. רמה נמוכה של הישגיות אישית אצל המורה - הוא לא רוצה ללמוד, להשתלם ולהתפתח.
3. הפחתת תכונות התלמידים שלו -...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^