בחיפוש אחר מהותו של מורה טוב
Korthagen, 2004
המאמר שם דגש על מהות המורה הטוב לפי הגישה ההוליסטית מתוך הכרה שבתי ספר בעתיד יהיו תלויים בגורם האנושי, כלומר, באיכות המורים. המאמר מעלה שתי שאלות חשובות: מהן האיכויות הנחוצות למורה טוב וכיצד ניתן לסייע למורה להיות מורה טוב. המחבר לא מתיימר לתת תשובות קונקרטיות לשאלה אלא לספק מסגרת של דיון בנושא.
בעבר, בשנות ה- 50-60 של המאה העשרים, הקריטריונים למורה טוב היו הביצועים שלו בכיתה- רשימה ארוכה של מיומנויות אותם צריך המורה...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^