האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

המגדר והשמה לתפקיד משפיעים על חווית הלמידה של סטודנטים לרפואה בסימולציות הכשרה בצוותים בין-מקצועיים

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 413 מילים, של המאמר:

Tamás, É., Edelbring, S., Hjelm, C., Hult, H., & Gimm, O. (2017). Gender and Assigned Role Influences Medical Students´ Learning Experience in Interprofessional Team Training Simulations. MedEdPublish, 6, 1-17.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 39 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

המגדר והשמה לתפקיד משפיעים על חווית הלמידה של סטודנטים לרפואה בסימולציות הכשרה בצוותים בין-מקצועיים
Tamás et al., 2017

המאמר עוסק בהשפעת המגדר והתפקיד שניתן לסטודנטים לרפואה וסיעוד במהלך סימולציות לימודיות של טיפול בחולים, על תפיסת הסטודנטים לגבי תוצאות הלמידה וחוויותיהם מהלמידה.

מבוא
סימולציות רפואיות הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בבתי ספר לרפואה. סימולציות אלה לרוב מתקיימות בקבוצות, כאשר חלק מהסטודנטים מתנסים באופן פעיל, וחלק כצופים. המטרות של המחקר הנוכחי הן לחקור את התפיסות של הסטודנטים לגבי הסימולציות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^