תפקידן של רשתות חברתיות
Richter & Koch, 2008
חברות כיום מודעות לכך שניהול מידע יעיל דורש תקשורת בין העובדים. ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות מאפשרות ליצור רשתות חברתיות מקוונות (Social Networking Services - SNS) ומאפשרות ליצור קשרים עם אחרים מבלי להתמודד עם קשיים של מרחק גיאוגרפי או מחסומים חברתיים.
שירותי רשתות חברתיות הן מערכות שמאפשרות למשתמשים לנהל את זהותם (ייצוג עצמי באמצעות הפרופיל) וליצור קשרים עם משתמשים אחרים. ניתן להבחין בין רשתות פתוחות שזמינות לכל הגולשים ברשת לבין רשתות סגורות שמיועדות לקבוצות סגורות, כגון ארגונים.
בניגוד לכלים אחרים שנועדו למציאת מומחים, SNS מספקות טווח רחב יותר של תפקידים ומדגישות את חשיבות השתתפות המשתמש. יצירת הקשר הראשוני פשוטה יותר, וניתן לנצל טוב יותר גם את הקשרים החלשים.
בגלל החשיבות של SNS לחברות, חשוב לזהות את היתרונות וגורמי ההצלחה של שימוש בהן. המחקר עוסק בזיהוי גורמי ההצלחה והמגבלות של שימוש ב-SNS בעסקים....
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^