רגשות ומנהיגות חינוכית: נרטיבים מבפנים
Johnson et al., 2005
תמצית המאמר
בהתבסס על מסגרת תיאורטית של אינטליגנציה רגשית ויכולות המנהיגות הקשורות למושג "אוריינות רגשית", ניתן להגיע לתובנות לגבי היכולת וההבנה של מושג המנהיגות החינוכית. במאמר זה מוצגות גישות לאינטליגנציה רגשית ואוריינות רגשית באמצעות מחקר העוסק במנהיגים חינוכיים בבתי ספר ציבוריים, בהשכלה גבוהה ובזירות קביעת מדיניות חינוכית, בהתמקד בתחושות הרגשיות שקיימות...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
Johnson et al., 2005
תמצית המאמר
בהתבסס על מסגרת תיאורטית של אינטליגנציה רגשית ויכולות המנהיגות הקשורות למושג "אוריינות רגשית", ניתן להגיע לתובנות לגבי היכולת וההבנה של מושג המנהיגות החינוכית. במאמר זה מוצגות גישות לאינטליגנציה רגשית ואוריינות רגשית באמצעות מחקר העוסק במנהיגים חינוכיים בבתי ספר ציבוריים, בהשכלה גבוהה ובזירות קביעת מדיניות חינוכית, בהתמקד בתחושות הרגשיות שקיימות...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
