האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

קול הצרכן והמטופל וחסות בתעשיית הרוקחות

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 803 מילים, של המאמר:

Perehudoff, S. K. & Alves, T. L. (2011). The patient & consumer voice and pharmaceutical industry sponsorship. Health Action International (HAI) Europe.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל
קול הצרכן והמטופל וחסות בתעשיית הרוקחות
Perehudoff & Alves, 2011

בהתחשב בתפקידן המתרחב של קבוצות חברה אזרחית בתמיכה בשינויים במדיניות הבריאות, מטרת מחקר זה היא לבחון אם קיים קשר בין חסות כלכלית עבור ארגוני מטופלים וצרכנים מתעשית התרופות ועמדותיהם על הצעת החוק הנוגעת למידע למטופלים של הועדה האירופית. ארגוני מטופלים וצרכנים נועדו לתקשר את עמדת האזרח באופן אמין, כדי לאפשר למקבל השירות להשתתף בקבלת החלטות הנוגעות לטיפול שיקבל. אך כמו ברוב ארגוני החברה האזרחית, אלו תלויים במימון כלכלי שמגיע לרוב מגופי תעשיה הקשורים לפעילותם באופן שיכול ליצור ניגוד אינטרסים. מחקרים קודמים הראו שקשרים כלכליים כאלו יכולים לפגוע ביכולתם של ארגונים לפעול עבור מטרתם המקורית – יצוג האזרח.
הצעת החוק הנוגעת למידע למטופלים מציעה לשנות את המצב הנוכחי, בו קיים איסור לפרסום ושיווק תרופות מרשם ישירות לצרכן. חוק זה מאפשר לחברות תרופות לספק מידע אודות תרופות מרשם ישירות לצרכן בנוסף לעלום המצורף לתרופה. ארגונים שונים הביעו דעות מגוונות בנוגע לחוק – מתמיכה בהרחבת הגישה למידע ועד התנגדות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^