האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

נתוני לקוחות: תכנון לצורך שקיפות ואמון

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 1011 מילים, של המאמר:

Morey, T., Forbath, T., & Schoop, A. (2015). Customer data: Designing for transparency and trust. Harvard Business Review, 93(5), 96-105.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

נתוני לקוחות: תכנון לצורך שקיפות ואמון
Morey et al., 2016

עם העלייה הגדולה בטכנולוגיות דיגיטליות, חברות משתמשות בכמויות גדולות של נתונים על פעילויות הצרכנים, גם אונליין וגם אופליין. מגמה זו מועצמת על ידי מוצרים חכמים חדשים, החל ממעקבים על פעילות גופנית ועד מערכות ביתיות – שאוספים ומעבירים מידע מפורט. חלק מהחברות נוהגות בפתיחות לגבי שיטות איסוף הנתונים שלהן, ואחרות מעדיפות לשמור את הצרכנים באפלה, מעדיפות שליטה על שיתוף, ומתנצלות כלפי הלקוחות במקום לבקש את אישורם. פעמים רבות חברות אוספות מידע על צרכנים גם אם אין להן שימוש מידי במידע, מתוך מחשבה שמידע זה יהיה בעל ערך בעתיד. בעתיד שבו מידע על הצרכנים יהיה מקור גובר של יתרון תחרותי, השגת האמון של הלקוחות הוא המפתח. חברות שנוהגות בשקיפות לגבי המידע שהן אוספות, נותנות לצרכנים שליטה על המידע האישי שלהם, ומציעות ערך הוגן בתמורה לשיתוף המידע, ישיגו בעתיד אמון רב יותר של הלקוחות ואפילו אפשרות לגישה רבה יותר למידע. חברות שיסתירו מהצרכנים את האופן שבו הן משתמשות בנתונים אישיים ולא יצליחו לספק ערך ללקוחות בתמורה לנתונים אלה, יאבדו את המוניטין שלהן ואת העסק.

מסגרת הנתונים המתרחבת
אוספי המידע האישי הראשונים באינטרנט היו אתרי אינטרנט ואפליקציות. באמצעות מעקב אחר פעילות הגולשים אונליין, אנשי שיווק היו יכולים לספק פרסום ותוכן ממוקד. לאחרונה טכנולוגיות חדשות...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^