האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

מחקר פיילוט – התערבות בסוציאליזציה רגשית של ההורים: השפעה על התנהגות ההורים, הויסות העצמי של הילד, והסתגלות

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 826 מילים, של המאמר:

Bolstad, E., Havighurst, S., Tamnes, C., Nygaard, E., Bjork, R., Stavrinou, M. & Espeseth, T. (2021). A pilot study of a parent emotion socialization intervention: Impact on parent behavior, child self-regulation, and adjustment. Frontiers in Psychology, 12, 1-15.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

מחקר פיילוט - התערבות בסוציאליזציה רגשית של ההורים: השפעה על התנהגות ההורים, הויסות העצמי של הילד, והסתגלות
Bolstad et al., 2021

מטרת המחקר היא לבחון את השפעתה של תוכנית התערבות בקרב זוגות של הורים וילדים בגילאי 5-6 עם קשיים בויסות עצמי לפני הכניסה לבית הספר היסודי.

מבוא
התחלת בית הספר מהווה אתגר רגשי משמעותי עבור ילדים, ומיומנויות של ויסות רגשי, קוגניטיבי והתנהגותי, לצד תמיכה של ההורים, חיוניות להסתגלות. ויסות עצמי בקרב ילדים מתפתח כבר בגילאים צעירים ומשפיע על היבטים כמו פונקציות ניהוליות ושליטה עצמית. היבט משמעותי שמשפיע על התפתחות מיומנויות אלה הוא הקשר בין ההורים לילדים, והמידה בה ההורים מספקים לילדיהם סוציאליזציה רגשית. מחקרים שונים הראו כי תוכניות התערבות שמתמקדות בהיבטים רגשיים יכולות לשפר את הסוציאליזציה הרגשית של ההורים ואת הויסות העצמי של הילדים, במיוחד בקרב ילדים עם קשיים בויסות עצמי. המחקר הנוכחי בוחן את השפעתה של תכנית התערבות שנקראת Tuning in to Kids - TiK בקרב זוגות של הורים-ילדים בנורבגיה. מטרות המחקר הן: א. לחקור האם תכנית ההתערבות שיפרה את התמיכה הרגשית של ההורים בילדיהם. ב. לחקור...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^