המגדר והשמה לתפקיד משפיעים על חווית הלמידה של סטודנטים לרפואה בסימולציות הכשרה בצוותים בין-מקצועיים
Tamás et al., 2017
המאמר עוסק בהשפעת המגדר והתפקיד שניתן לסטודנטים לרפואה וסיעוד במהלך סימולציות לימודיות של טיפול בחולים, על תפיסת הסטודנטים לגבי תוצאות הלמידה וחוויותיהם מהלמידה.
מבוא
סימולציות רפואיות הפכו בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בבתי ספר לרפואה. סימולציות אלה לרוב מתקיימות בקבוצות, כאשר חלק מהסטודנטים מתנסים באופן פעיל, וחלק כצופים. המטרות של המחקר הנוכחי הן לחקור את התפיסות של הסטודנטים לגבי הסימולציות...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^