גורמים המשפיעים על אינטגרציה של טכנולוגיה בהוראה: פרספקטיבה מטייוואן
ChanLin, 2006
הרעיון המרכזי במאמר: ההחלטה של מורים יצירתיים האם להשתמש במחשבים לצורך ההוראה, נובעת ממגוון גורמים, ולא רק מגורמים אישיים וסביבתיים. הוראה יצירתית לא חייבת לכלול טכנולוגיה.
רקע: מדינות רבות מעודדות מורים להשתמש באמצעים יצירתיים בהוראה, וכך גם בטייוואן. השימוש בטכנולוגיה ממוחשבת בכיתות הוא גישה חדשנית...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
ChanLin, 2006
הרעיון המרכזי במאמר: ההחלטה של מורים יצירתיים האם להשתמש במחשבים לצורך ההוראה, נובעת ממגוון גורמים, ולא רק מגורמים אישיים וסביבתיים. הוראה יצירתית לא חייבת לכלול טכנולוגיה.
רקע: מדינות רבות מעודדות מורים להשתמש באמצעים יצירתיים בהוראה, וכך גם בטייוואן. השימוש בטכנולוגיה ממוחשבת בכיתות הוא גישה חדשנית...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
