איך לנצח בעולם רב-ערוצי
Bell et al., 2004
לקוחות כיום הם רב-ערוציים, במובן זה שהם משתמשים בערוצי שיווק מקוונים ולא מקוונים כאחד, לצורך קבלת מידע, ורכישה. לכן, על הקמעונאים להסתגל לסביבה החדשה ולבחון מחדש את האסטרטגיות שבהן הם מספקים מידע ומוצרים ללקוחות.
כדי להצליח בסביבה הרב-ערוצית, על...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
Bell et al., 2004
לקוחות כיום הם רב-ערוציים, במובן זה שהם משתמשים בערוצי שיווק מקוונים ולא מקוונים כאחד, לצורך קבלת מידע, ורכישה. לכן, על הקמעונאים להסתגל לסביבה החדשה ולבחון מחדש את האסטרטגיות שבהן הם מספקים מידע ומוצרים ללקוחות.
כדי להצליח בסביבה הרב-ערוצית, על...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
