שירות עם רגשונים: איך לקוחות מפרשים שימוש של עובדים ברגשונים במפגשי שירות מקוונים?

סיכום בעברית בהיקף 433 מילים, של המאמר:

Li, X., Chan, K. & Kim, S. (2018). Service with emoticons: How customers interpret employee use of emoticons in online service encounters. Journal of Consumer Research, 45, 973-987.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


שירות עם רגשונים: איך לקוחות מפרשים שימוש של עובדים באמוטיקונים במפגשי שירות מקוונים?
Li et al., 2018

המחקר עוסק בהשפעת השימוש באימוטיקונים ("סמיילי", אימוג'י אנושי) של נותני שירותי אונליין, על התפיסות של הלקוחות לגבי היחס והמקצועיות של נותן השירות. המחקר כולל ארבעה ניסויים, כאשר ההשערה המרכזית היא שהשימוש באימוטיקונים גורם ללקוחות לתפוס את נותן השירות כ"חם" יותר מצד אחד, אך כפחות מקצועי מצד שני. השערות נוספות הן שתפיסות אלה משתנות בהתאם לערכים תרבותיים, ובהתאם לשביעות הרצון של הלקוח מהשירות עצמו.
בניסוי הראשון השתתפו 118 נבדקים...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^