קביעת סטנדרטים בהוראה: שינויים ברישוי, הסמכה והערכה
Darling-Hammond, 2001
המאמר עוסק בקביעת סטנדרטים למתן רישוי לעסוק בהוראה ובהערכתם של עבודת המורים בארה"ב. דרלינג-המונד סוקרת את הקשיים בהטמעת הסטנדרטים החדשים, במתן רשיונות הוראה ובהערכת מורים במדינות שונות.
רקע:
● תנועת הסטנדרטים החלה בשנות ה-80 של המאה ה-20.
● וועדת NCTAF- המועצה הלאומית להוראה ולעתיד אמריקה, קראה לשנות את אופי הכשרת המורים בשל ההישגים הנמוכים של התלמידים.
הסיבות:
1. מורים ותלמידים אינם יודעים מה נדרש מהם בשל היעדר סטנדרטים ברורים.
2. אין תוכניות...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^