האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

ממשל מקוון בדמוקרטיות מערביות: ניתוח השוואתי

סיכום בעברית בהיקף 771 מילים, של הפרק:

מינץ, א. נחמיאס, ד. ושטיינהר, ג', ט. (2006). ממשל מקוון בדמוקרטיות מערביות: ניתוח השוואתי. בתוך: רייכמן, א. ונחמיאס, ד. (עורכים) מדינת ישראל – מחשבות חדשות (עמ' 201-231). הרצליה: המרכז הבינתחומי הרצליה.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

ממשל מקוון בדמוקרטיות מערביות: ניתוח השוואתי
מינץ ואח', 2006

מבוא
במשך שנים רבות, לא מעט מערכות של השירות הציבורי בארץ ובעולם עשו שימוש במערכות טכנולוגיות שונות, אולם המבנה האמיתי החל עם 'מהפכת האינטרנט', אשר אפשרה לממשל המקוון להיות חלק מרכזי בקשר שבין האזרח לבין נבחרי הציבור. טכנולוגיות המידע כיום, מאפשרים לשירות הציבורי לשדרג את השירותי הניתן לאזרחים ובעיקר לספק מגוון רחב של שירותים באופן יעיל יותר.
ממשל קוון (e-government) מוגדר כשימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת אשר מאפשר לשפר את פעילות הארגונים במגזר הציבורי. השירותים המקוונים במגזר הציבורי כוללים: (1) שירותי מידע (כמו למשל גישה לארכיונים שונים); (2) שירותים עסקיים (לדוגמה, תשלום חשבונות ומיסים). ניתן להצביע על קונצנזוס רחב בקרב מדינות אשר מציעות לאזרחים שלהם שירותים באמצעות ממשל מקוון, כאשר רשת האינטרנט היא זו המאפשרת לאזרחים להיחשף לשירותים ממשלתיים מגוונים באמצעות המחשב הבייתי, שירותים שבעבר ניתן היה לקבל אותם רק באמצעות נוכחות אישית של האזרח במשרדי הממשלה הרלוונטיים. למעשה, ניתן...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^