האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

מוטיבציה אופטימלית בתיכונים בפרו: האם תלמידים צריכים לדרוש ומורים צריכים לקדם מטרות קשורות למיומנות, מטרות קשורות לביצוע, או שתיהן?

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 246 מילים, של המאמר:

Matos, L., Lens, W., Vansteenkiste, M. & Mouratidis, A. (2017). Optimal motivation in Peruvian high schools: should learners pursue and teachers promote mastery goals, performance-approach goals or both? Learning and Individual Differences, 55, 87-96.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 25 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

מוטיבציה אופטימלית בתיכונים בפרו: האם תלמידים צריכים לדרוש ומורים צריכים לקדם מטרות קשורות למיומנות, מטרות קשורות לביצוע, או שתיהן?
Matos et al., 2017

המודל המוצג במאמר של מאטוס ועמיתיו (Matos et al., 2017) מבוסס על הנחות היסוד של "תיאוריית מטרות-הישג" (Achievement goal theory). הנחות אלו הן כי האינטנסיביות ואיכות המעורבות של...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^