מדוע מורים אינם מיישמים את מה שהם מאמינים בנוגע לשילוב של טכנולוגיה?
Chen, 2008
הרעיון המרכזי במאמר: קיים חוסר עקביות בין האמונות שמבטאים מורים לפרקטיקת הלימוד שהם מציגים.
רקע מחקרי: לפי מחקרים קודמים, אמונות המורים הנוגעות לתהליכי למידה משפיעות על האופן בו הם מחליטים כיצד לשלב טכנולוגיה בכיתת הלימוד. הבנת הקשר בין האמונות לשילוב בפועל חיונית בכדי לבצע הטמעה יעילה של מדיניות הנוגעת לשילוב טכנולוגיה בכיתות.
שיטות המחקר:...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
Chen, 2008
הרעיון המרכזי במאמר: קיים חוסר עקביות בין האמונות שמבטאים מורים לפרקטיקת הלימוד שהם מציגים.
רקע מחקרי: לפי מחקרים קודמים, אמונות המורים הנוגעות לתהליכי למידה משפיעות על האופן בו הם מחליטים כיצד לשלב טכנולוגיה בכיתת הלימוד. הבנת הקשר בין האמונות לשילוב בפועל חיונית בכדי לבצע הטמעה יעילה של מדיניות הנוגעת לשילוב טכנולוגיה בכיתות.
שיטות המחקר:...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
