ליקויי למידה: מודל נוירו-התפתחותי רב-מימדי
מלכה וטור-כספא, 1998
המאמר עוסק בפיתוח מודל להסבר ולטיפול בלקויות למידה. הייחודיות של המודל היא שהוא לא מתייחס רק לסיבות ולגורמים ללקויות למידה, אלא גם להשפעות ההדדיות בין הגורמים השונים ולסוגים שונים של הסברים במקביל.
בחלק הראשון של המאמר מוצג מודל הלקות ההתפתחות, שהוא מודל קיים שמסביר את הסיבות ללקויות למידה. מודל זה מתייחס לגורמים שונים כמו בסיס גנטי, בסיס מורפולוגי, בסיס...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^