כיצד מורה מוסלמי מתאים? מסעה של מורה אחת לתוך ואל מחוץ למערכת החינוך הציבורית האמריקאית

סיכום בעברית בהיקף 670 מילים, של המאמר:

Brooks, M. C. (2014). How does a muslim teacher fit? one teacher’s journey into and out of the american public school system. Religion & Education, 41, 31–50.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


כיצד מורה מוסלמי מתאים? מסעה של מורה אחת לתוך ואל מחוץ למערכת החינוך הציבורית האמריקאית
Brooks, 2014

המחקר המתואר במאמר עוסק בהשוואה בין חוויותיה של מורה מוסלמית בארה"ב, בין תקופת ההוראה שלה בבית ספר ציבורי לבין תקופת ההוראה שלה בבית ספר אסלאמי פרטי. במהלך כל אחת מתקופות ההוראה של המורה, התקיימו ראיונות אישיים איתה ונערכו תצפיות עליה בבתי הספר.

מבוא
בעולם יש כיום כ- 1.6 מיליארד מוסלמים, מתוכם 6-8 מיליון גרים בארה"ב, אוכלוסייה המהווה פחות מאחוז אחד מאוכלוסיית ארה"ב. מוסלמים בארה"ב סובלים מדעות קדומות כלפיהם ומחוסר היכרות של האמריקאים עם העולם המוסלמי, שמשמעותיים במיוחד בתחום החינוך. המחקר הנוכחי מבוסס על המסגרת התיאורטית לפיה המנהיגות בבית הספר והתרבות הבית ספרית משפיעים על עבודתם של מורים ומחנכים, ומעצבים את האופן שבו מורים חווים את התאמתם למרום העבודה. מתוך...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^