מלידה עד שלוש: קווים מנחים לחינוך ולדורף. פרק 3: טיפול וחינוך בגיל הרך

סיכום בעברית בהיקף 801 מילים, של הפרק:

מק'קין, ק., פאטסלף, ר., גרא-וויטיך, ק. ופון-מאנקסן, א. (2014). טיפול וחינוך בגיל הרך. בתוך: מלידה עד שלוש: קווים מנחים לחינוך ולדורף (עמ' 52-73). טבעון: גלים.

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


טיפול וחינוך בגיל הרך
מ'קקין ואח', 2014

מק'קין ושאר החוקרים מציינים ארבעה עקרונות של חינוך ולדורף בגיל הרך:
• חינוך המבוסס על יחסים משמעותיים עם כל ילד.
• תנועה חופשית ומשחק עצמאי של הילדים.
• התאמת הסביבה לגיל הרך.
• שגרת יום המבוססת על ריתמוס וטקסים קבועים.

ביסוס היחסים: יסודות הטיפול בגיל הרך
כאשר מדובר בילדים קטנים מאד תפקיד המחנכים כולל דאגה לצרכים הבסיסיים של הילדים ועידוד ההתפתחות של הכישורים המוטוריים, הדיבור, והיכולות החברתיות והרגשיות. פעוטות קטנים מאד זקוקים להתקשרות על מנת לחוש ביטחון. כאשר הם נפרדים מההורים, הם אינם יכולים לחוש את אהבתם מרחוק, ולכן הם זקוקים לקרבה גופנית ובהתקשרות למחנכים כדי להשיב את תחושת הביטחון.
עבור פעוטות בגילאי שנה-שנתיים, שהייה עם פעוטות אחרים ועם מבוגרים בלתי מוכרים במקום עם הוריהם היא חוויה מאתגרת מאד, שאינה מתאימה לצרכים ההתפתחותיים שלהם. עם זאת, בהינתן מצב זה, אפשר לנהל אותו בדרך שתאפשר התפתחות בריאה של הילדים. התהליך מתחיל בהיכרות מוקדמת של הגננת עם ההורים ותיאום ציפיות חינוכיות. חשוב ליצור...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^