הקשר בין אינטנסיביות העבודה בקרב תלמידי י"ב לבין וההישגים התעסוקתיים בהמשך החיים ושימוש בחומרים: עדויות חדשות ממחקר אורך
Bachman et al., 2011
הקדמה
שעות ארוכות של עבודה בתשלום לאורך התיכון נקשרו למגוון של בעיות התנהגותיות, אבל נותרה שאלה בנוגע לאופן ולמידה בה עבודה אינטנסיבית היא הגורם לתוצאות אלו. מחקר זה נוגע בשאלות אלו על ידי התמקדות באופן בו עבודה אינטנסיבית של תלמידי י"ב קשורה לשימוש בחומרים אסורים ומחויבות ללימודים בשנים שלאחר התיכון.המחקר נעזר בשני מערכים של מידע אורכי מפרויקט monitoring the future, הנפרשים על בערך 3 עשורים. מערך אחד עוקב אחר תלמידי כיתה ח' לאורך שמונה שנים (גילאים 14-22) ומספק ביקורת עבור סיבות קודמות אפשריות; השני, מערך גדול יותר שעוקב אחר תלמידי כיתה י"ב עד ל12 שנים (גילאים 18-30) ומאפשר הערכה של תוצאות קצרות וארוכות טווח. התוצאות, המבוססות על התאמה בין קבוצות ועל ניתוח רגרסיה, יציבות מאוד לאורך שני מערכי הנתונים. כל הממצאים מצביעים כי בעיות קודמות בסיסיות כמו ביצועים ושאיפות לימודיות נמוכות, הן גורם עיקרי לשימוש בחומרים אסורים ומחויבות נמוכה ללימודים, אבל גם מציעים שעבודה אינטנסיבית במהלך התיכון יכולה להוביל לאי השלמה של קולג' ויתכן שאף לעישון סיגריות.
מבוא
תלמידי...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^