החשיבות של רגשות המורים והתנהגות ההוראה שלהם עבור הרגשות של תלמידים – ניתוח דגימת ניסיון

סיכום בעברית בהיקף 324 מילים, של המאמר:

Becker, E. S., Goetz, T., Morger, V., & Ranellucci, J. (2014). The importance of teachers' emotions and instructional behavior for their students' emotions–An experience sampling analysis. Teaching and Teacher Education, 43, 15-26.‏

להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה


אופציונלי. השם שיופיע על החשבונית


החשיבות של רגשות המורים והתנהגות ההוראה שלהם עבור הרגשות של תלמידים – ניתוח דגימת ניסיון
Becker et al., 2014

תמצית המאמר
המחקר התמקד בקשרים שבין רגשות של מורים, התנהגות ההוראה שלהם, והרגשות של תלמידים בכיתת הלימוד. 149 תלמידים (55% בנות, גיל ממוצע 15.63), דירגו את הרגשות של המורים שלהם (שמחה, כעס, חרדה) ואת התנהגות ההוראה של המורים שלהם, ובנוסף גם את הרגשות של עצמם. המדגם כלל...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^