האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

הבנת אימוץ טכנולוגיית ניהול קשרי לקוחות בארגונים קטנים ובינוניים

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 376 מילים, של המאמר:

Newby, M., Nguyen, T. H., & Waring, T. S. (2014). Understanding customer relationship management technology adoption in small and medium-sized enterprises: An empirical study in the USA. Journal of Enterprise Information Management, 27(5), 541-560.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

הבנת אימוץ טכנולוגיית ניהול קשרי לקוחות בארגונים קטנים ובינוניים
Newby et al., 2014

מטרת מאמר זה היא להרחיב את הידע ולהציע הבנה רבה יותר של תהליך אימוץ CRM. הסבירות לאימוץ טכנולוגיית CRM תלויה במאפייני הניהול. מטרת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא לשפר את יכולתה של החברה להשיג את המטרה הסופית של שמירת לקוחות וכך להשיג יתרון אסטרטגי על פני מתחרותיה.
טכנולוגיית CRM מאפשרת גישה רחבה יותר של גישת "שיווק מערכות יחסים" על ידי שימוש ב- IT כדי...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^