האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

בניית מקרה לצורך מודל עלויות טוב יותר לאימוץ של RFID (זיהוי תדירות גלי רדיו)

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 1483 מילים, של המאמר:

Green, A., Jackson, D., & Aikens, C. (2008). Building a case for a better cost model for the adoption of RFID. Norcross, GA: Institute of Industrial and Systems Engineers (IISE).‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

בניית מקרה לצורך מודל עלויות טוב יותר לאימוץ של RFID (זיהוי תדירות גלי רדיו)
Green et al., 2008

תקציר
השקעה בטכנולוגיית ה-RFID (radio frequency identification) יכולה להיתפס כהשקעה גדולה מאוד ביחס לפרויקט כלשהו. יחד עם זאת, כאשר חושבים על התועלות של שימוש בטכנולוגיה הזו, הרי שהערך של הופך להיות גדול מאוד. המאמר עוסק בהצדקות הכלכליות של הטמעת טכנולוגיית RFID כאשר עולה השאלה, מדוע כדאי ליישם את הטכנולוגיה בארגונים.
טכנולוגיית ה-RFID היא אינה טכנולוגיה חדשה. זוהי טכנולוגיה מוכרת שרבים סבורים שהיא בעלת יתרונות רבים עבור שרשראות אספקה. יחד עם זאת מדובר בטכנולוגיה שנמצאת בשוק כבר מתחילת שנות ה-70 של המאה ה-20 ורק בשנים האחרונים היא באה לידי ביטוי גם בהקשרים של שרשראות אספקה. באופן כללי, מדובר ברכיב אלקטרוני הכולל אנטנה אשר מחזיק מידע ומשדר אות כאשר הוא נסרק על ידי קורא ייעודי באמצעות גלי רדיו.
ניתן להצביע על מספר יתרונות שטכנולוגיית ה-RFID מספקת לארגונים קטנים אך גם תאגידים גדולים. חלק מהיתרונות כוללים: מידע בזמן אמת, יכולת איתור בתוך שרשרת האספקה, זמני תגובה מהירים יותר וכלי למאבק בזיופים. יחד עם זאת אפשר להצביע גם על מספר חסרונות, כמו למשל עלויות הטמעה גבוהות, עלויות רכישה גבוהות וקשיים בתפיסת הנתונים. מכאן עולה השאלה, האם הארגון יכול להרשות לעצמו להטמיע מערכת RFID ואם כן, מהי העלות האמיתית לכך?

תיאור הבעיה
תהליכי הגלובליזציה וההתפתחות הטכנולוגית, מאפשרים לחברות וארגונים להשיג רווח גדול יותר ולייעל את האופן שבו הן מנהלות את הייצור והמוצרים שלהן. התפתחות זו גורמת לארגונים רבים להתקדם לעבור אותן התפתחויות טכנולוגיות ולהטמיע אותן מתוך כוונה לעשות שימוש טוב יותר ויעיל יותר במידע של הארגון ולהעביר אותו באופן רחבי בתוך הארגון. אמנם טכנולוגיית ה-RFID לא נחשבת לטכנולוגיה וותיקה בתחום, אולם עדיין נעשה בה הטמעה ושימוש מאחר וקצב השינויים בשוק הינו מהיר וקיים קושי בשוק ובחברות הגלובליות להמתין לפיתוח טכנולוגיות חדשות וליישם את תהליך ההטעמה בהן.
מכיוון...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^