האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

איך הם מכירים את הלקוחות שלהם כל-כך טוב?

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 797 מילים, של המאמר:

Davenport, T. H., Harris, J. G., & Kohli, A. K. (2001). How do they know their customers so well?. MIT Sloan Management Review, 42(2), 63-73.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

איך הם מכירים את הלקוחות שלהם כל-כך טוב?
Davenport et al., 2001

מבוא
חברות ענק כמו פורטל האינטרנט Yahoo! או ענקית השיווק Fingerhut אוספות מידע על לקוחות בכל שנייה על ידי תנועת הגולשים, הקלקות הגולשים באתרים וכדומה. האם ניתן להשתמש במידע הזה כדי להפיק תובנות משמעותיות על ניתוח צרכי הלקוחות ולפתח שירותים חדשניים? בפשטות התשובה היא "כן", אך ייתכן שזהו רק חלקיק קטן ממה שניתן להפיק באמת. ארגונים רבים משקיעים בטכנולוגיה שמאפשרת להם להתחקות אחר דפוסי העסקאות של הלקוחות. למרות זאת, למרבית החברות יש מאגרי נתונים גדולים יותר מאשר מה שמופק מהם בפועל. מתוך ראיונות שבוצעו עם 24 מנהלים של ידע-לקוחות (customer-knowledge) בחברות גדולות כמו Harley-Davidson, Procter & Gample ואחרות, חלק גדול מהמנהלים אומרים שהחברות שלהם מצליחות מפני שהן מתייחסים ל"אדם שמעבר לעסקה". כלומר מתבצעים ניתוחים של הנתונים של העסקאות, אבל נבחנים גם נתונים "אנושיים" כדי להבין ולחזות את התנהגות הלקוחות. כדי להבין את התנהגות הלקוחות, המנהלים בארגונים אלה טוענים כי יש להשקיע משאבים בניתוח נתונים ובעבודה עם נתונים במספר דרכים וכיוונים שונים.

מה...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^