WP_Term Object
(
[term_id] => 23533
[name] => הוראה: מקצוע אומנות אמנות? - 10363
[slug] => %d7%9e%d7%a7%d7%a6%d7%95%d7%a2-%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%aa-10363
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 23533
[taxonomy] => course
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 4
[filter] => raw
)
סיכום בהיקף 501 מילים
₪42
יצירת שותפויות בין מוסדות להכשרת מורים לשדה: מבט בינלאומי בדגש על מודל בית הספר להתפתחות מקצועית (PDS)
אריאב וסמית, 2006
הרקע לרעיון השותפות
ספרות מחקרית מלמדת על חשיבותה של ההתנסות המעשית בהכשרה להוראה: היא מהווה הזדמנות...
סיכום בהיקף 406 מילים
₪42
קביעת סטנדרטים בהוראה: שינויים ברישוי, הסמכה והערכה
Darling-Hammond, 2001
המאמר עוסק בקביעת סטנדרטים למתן רישוי לעסוק בהוראה ובהערכתם של עבודת המורים בארה"ב. דרלינג-המונד סוקרת את הקשיים בהטמעת הסטנדרטים החדשים, במתן רשיונות...
סיכום בהיקף 430 מילים
₪32
בחיפוש אחר מהותו של מורה טוב
Korthagen, 2004
המאמר שם דגש על מהות המורה הטוב לפי הגישה ההוליסטית מתוך הכרה שבתי ספר בעתיד יהיו תלויים בגורם האנושי, כלומר, באיכות המורים. המאמר מעלה שתי שאלות חשובות: מהן האיכויות הנחוצות למורה...
סיכום בהיקף 620 מילים
₪42
למקד מורים חדשים על מגוון תרבותי ושוויון
Achinstein & Athanases, 2005
המאמר מדגיש קושי ספציפי של מורים חדשים והוא ההתמודדות עם תלמידים ממוצא תרבותי ולשוני שונה מתרבות הרוב. נקודת המוצא היא שמורים חדשים זקוקים לתמיכה ולהדרכה כדי...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל