האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

WP_Term Object
(
    [term_id] => 23333
    [name] => פעילות גומלין בכיתה - 10328
    [slug] => %d7%a4%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%95%d7%9e%d7%9c%d7%99%d7%9f-%d7%91%d7%9b%d7%99%d7%aa%d7%94-10328
    [term_group] => 0
    [term_taxonomy_id] => 23333
    [taxonomy] => course
    [description] => 
    [parent] => 0
    [count] => 12
    [filter] => raw
)

סיכומי מאמרים מהקורס פעילות גומלין בכיתה - 10328

פעילויות מקבילות בכיתה

סיכום בהיקף 869 מילים ₪42
פעילויות מקבילות בכיתה
Koole, 2007

תקציר
המאמר מדווח על מחקר העוסק באינטראקציה בכיתה כתופעה רב-צדדית ורב-פעילותית. על בסיס שיעורים שתועדו בווידאו בבתי ספר תיכוניים בהולנד, נערכו רישומים תצפיתיים של התנהגות תלמידים בודדים...

הכיתה כמערכת משמעויות

סיכום בהיקף 1567 מילים ₪42
הכיתה כמערכת משמעויות
קשתי ואח', 1985

המשמעויות שמייחסים תלמידים ומורים בשיעור איש לפעילות זולתו הן היבטים מרכזיים בתהליך הלימוד וההוראה. במאמר מוצגת מגמה העוסקת בחקר המשמעויות שמייחסים מורים ותלמידים לפעולותיהם...

עמדות תלמידי ז' – ח' כלפי שילוב הומור בהוראת מתמטיקה

סיכום בהיקף 532 מילים ₪42
עמדות תלמידי ז' – ח' כלפי שילוב הומור בהוראת מתמטיקה
גזית, 2017

מטרת המחקר
מטרת המאמר היא לבחון את עמדות תלמידי חטיבות ביניים כלפי שילוב הומור בשיעורי המתמטיקה. כמו כן, הושוו עמדות התלמידים לעמדות מתכשרות להוראת מתמטיקה...

התבוננות באינטראקציות רגשיות בין מורים לתלמידים בכיתות בבית הספר היסודי

סיכום בהיקף 1017 מילים ₪42
התבוננות באינטראקציות רגשיות בין מורים לתלמידים בכיתות בבית הספר היסודי
Yan et al., 2011

מבוא
למרות ההכרה הנרחבת בתפקיד המרכזי שיש למורים בהקניית מיומנויות רגשיות וחברתיות לא נערכו מחקרים רבים שבדקו איך מורים מקנים...

התנהגות קבוצת הכיתה. פרק 3: טבען של קבוצות

סיכום בהיקף 2227 מילים ₪42
התנהגות קבוצת הכיתה. פרק 3: טבען של קבוצות
Bany & Johnson, 1970

יש שרואים בכתה קבוצה של פריטים וקשה להם לראות כיתות כישויות שלמות מאורגנות או להבחין שלקבוצה עצמה יש מאפיינים, תכונות והתנהגות משל עצמה. ראיה זו מתעלמת מן העובדה...

דפוסי ידידות בכיתות פתוחות ומסורתיות

סיכום בהיקף 1486 מילים ₪42
דפוסי ידידות בכיתות פתוחות ומסורתיות
Hallinan, 1976

תקציר
מאמר זה מציג שאלה: האם נכון להסיק מסקנות מממצאים סוציומטריים - לגבי סוגי אלטרנטיבות לכיתות הלימוד הקיימות? מוסכם, כי מאפיינים ארגוניים של הכיתה, אשר מאפשרים רמה...

הסטודנטים כלקוחות ביחסי נותן שירות / לקוח

סיכום בהיקף 766 מילים ₪42
הסטודנטים כלקוחות ביחסי נותן שירות / לקוח
Bailey, 2000

המאמר נפתח בהצגת הטענה מדוע המטפורה של צרכן אינה מתאימה בהקשר של סטודנטים ויוצרת בעיות חמורות. הכיתות יוצרות מאבקי פופולאריות, ההוראה הופכת לעסק, הסטודנטים שואפים...

הקשר בין דפוסי התנהגות של הלומד ובין שחיקת מורים

סיכום בהיקף 449 מילים ₪32
הקשר בין דפוסי התנהגות של הלומד ובין שחיקת מורים
Hastings & Bham, 2003

המאמר מציג מחקר המהווה חזרה על מחקר קודם שעסק הרבה בחקר השחיקה. המחקר הזה משפר את המתודולוגיה של המחקר הקודם בכך שמנסה לתת למחקר תוקף מבנה וכמו כן נוספו...

הבדלים אינדיבידואליים בין תלמידים בתפיסות של בעיות ביה"ס

סיכום בהיקף 891 מילים ₪42
הבדלים אינדיבידואליים בין תלמידים בתפיסות של בעיות ביה"ס
Getzels & Smilansky, 1983

המחקר הוא מחקר כמותי הבוחן את תפיסות התלמידים לגבי בעיות שמתעוררות בביה"ס.

הנחת היסוד
הבנת הדרך בה תלמידים תופסים בעיות המתעוררות בביה"ס יכולה...

פעילות גומלין בכיתה: ניתוח פסיכולוגי חברתי

סיכום בהיקף 984 מילים ₪42
פעילות גומלין בכיתה: ניתוח פסיכולוגי חברתי
בר-טל ובר-טל, 1985

מאמר זה מציג תפיסה פסיכולוגית חברית של פעילות גומלין בכיתה. היא מתמקדת בהתנהגות החברתית של האדם, מעמידה במרכז את הפרט והקבוצה הקטנה. פעילות גומלין הינה חליפין...