WP_Term Object
(
[term_id] => 23410
[name] => סוציולוגיה של החינוך
[slug] => %d7%a1%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9a
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 23410
[taxonomy] => course
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 4
[filter] => raw
)
סיכום בהיקף 542 מילים
₪32
בתי ספר, משפחות וקהילות
Coleman & Hoffer, 2010
המאמר מבקש לבחון את חשיבותו של הון חברתי קרי קשרים חברתיים להצלחה בלימודים. ראשית המחברים מבחינים בין הון כלכלי (רכוש וכדומה), הון תרבותי (השכלה, ידע וכדומה) והון חברתי המבוסס בעיקר...
סיכום בהיקף 393 מילים
₪32
תיאוריות פונקציונליות ותיאוריות קונפליקט של ריבוד בחינוך
Collins, 1971
המאמר דן בשתי גישות שונות לריבוד בחינוך בראי הסוציולוגיה: הגישה פונקציונליסטית וגישת הקונפליקט. הגישה פונקציונליסטית מציגה שלוש טענות...
סיכום בהיקף 519 מילים
₪32
למי אנחנו צריכים להתייחס באופן שיוויוני כדי שההזדמנויות החינוכיות תהיינה שוות?
Jencks, 1988
במאמרו מציג ג'נקס מקרה פרטי של מורה בכיתה ג', בעיירה קטנה, גברת היגנס. היא מתמודדת בדילמת חלוקת משאבי הזמן ותשומת ליבה בין תלמידיה,...
סיכום בהיקף 802 מילים
₪42
קוריקולום
Gamoran, 2002
השימוש הרגיל של המושג קוריקולום ("תכנית לימודים") הוא המסלול הפורמאלי של הלימודים. כיום הורחב מושג זה גם לניסיון הממשי של הלומד בסביבה לימודית. מחקרים בחנו והדגישו את המשמעות של המסרים שתלמידים פוגשים...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל