WP_Term Object
(
[term_id] => 24130
[name] => מנהיגות ויישומיה בחינוך - 10528
[slug] => %d7%9e%d7%a0%d7%94%d7%99%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%99%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9a-10528
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 24130
[taxonomy] => course
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 4
[filter] => raw
)
סיכום בהיקף 2552 מילים
₪42
מנהיגות מעצבת ואפקט הדומינו הנופל
Bass et al., 1987
המחקר הנוכחי בדק את המנהיגות המעצבת בפועל בשתי רמות ניהול בסוכנות הממשלתית של ניו זילנד. מנהיגות מעצבת הוגדרה כמידה שבה מנהל נתפס ככריזמטי, כנוהג עם כל אחד מהכפופים לו...
סיכום בהיקף 939 מילים
₪42
החיפוש אחר מורים מנהיגים
Wilson, 1993
מיליוני מורים מתאמצים לפתח ידע ומיומנויות אצל תלמידיהם ואיכות מאמצים אלה תקבע את עתיד הרווחה הכלכלית של הדורות הבאים. קיימת טענה לפיה החינוך אינו גורם לשינוי מספיק בחברה (כלומר יש...
סיכום בהיקף 854 מילים
₪42
רפלקציות על מורים כמנהיגים
Urbanski & Nickolau, 1997
בשנים האחרונות ישנה התקדמות בנושא מורים כמנהיגים. עד אמצע שנות השמונים מורים ראו במנהיגות כמשהו אשר לא כלול בעבודתם. הסיבות לכך היו:
• היה בלבול ביו משמעות המושג "מנהיגות"...
סיכום בהיקף 1481 מילים
₪42
מנהיגות כריזמטית ומעצבת
Yukl, 2010
בשנות ה-80 חוקרי ניהול החלו להתעניין מאוד בדרך שבה מנהיגים משנים ומעוררים לחיים ארגונים. נושא זה היה רלוונטי במיוחד בזמן שחברות אמריקאיות רבות הכירו פתאום בצורך לשנות את הדרך שבה דברים...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל