WP_Term Object
(
[term_id] => 24264
[name] => מבוא לסוציולוגיה של החינוך
[slug] => %d7%9e%d7%91%d7%95%d7%90-%d7%9c%d7%a1%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9a
[term_group] => 0
[term_taxonomy_id] => 24264
[taxonomy] => course
[description] =>
[parent] => 0
[count] => 3
[filter] => raw
)
סיכום בהיקף 704 מילים
₪42
ניעות
לוין-אפשטיין, 2006
ניעות חברתית מתייחסת לתנועה של פרט או קבוצה מרמה מסוימת של שליטה במשאבים לרמה אחרת. נהוג להבחין בין ניעות אופקית לניעות אנכית וכאשר מדובר בניעות אנכית חשוב להבדיל בין ניעות כלפי מעלה וניעות כלפי...
סיכום בהיקף 393 מילים
₪32
תיאוריות פונקציונליות ותיאוריות קונפליקט של ריבוד בחינוך
Collins, 1971
המאמר דן בשתי גישות שונות לריבוד בחינוך בראי הסוציולוגיה: הגישה פונקציונליסטית וגישת הקונפליקט. הגישה פונקציונליסטית מציגה שלוש טענות...
סיכום בהיקף 519 מילים
₪32
למי אנחנו צריכים להתייחס באופן שיוויוני כדי שההזדמנויות החינוכיות תהיינה שוות?
Jencks, 1988
במאמרו מציג ג'נקס מקרה פרטי של מורה בכיתה ג', בעיירה קטנה, גברת היגנס. היא מתמודדת בדילמת חלוקת משאבי הזמן ותשומת ליבה בין תלמידיה,...
לא מצאת את הסיכום שחיפשת? באפשרותך להזמין סיכום ספיישל