האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

WP_Term Object
(
    [term_id] => 24448
    [name] => חינוך וחברה - תכנית ייחודית - 34079
    [slug] => %d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9a-%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%99%d7%99%d7%97%d7%95%d7%93%d7%99%d7%aa-34079
    [term_group] => 0
    [term_taxonomy_id] => 24448
    [taxonomy] => course
    [description] => 
    [parent] => 0
    [count] => 1
    [filter] => raw
)

סיכומי מאמרים מהקורס חינוך וחברה - תכנית ייחודית - 34079

תיאוריות פונקציונליות ותיאוריות קונפליקט של ריבוד בחינוך

סיכום בהיקף 393 מילים ₪32
תיאוריות פונקציונליות ותיאוריות קונפליקט של ריבוד בחינוך
Collins, 1971

המאמר דן בשתי גישות שונות לריבוד בחינוך בראי הסוציולוגיה: הגישה פונקציונליסטית וגישת הקונפליקט. הגישה פונקציונליסטית מציגה שלוש טענות...