האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

ניתוח בניית מעורבות לקוחות באמצעות e-CRM בעידן הבנקאות הדיגיטלית באינדונזיה

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 458 מילים, של המאמר:

Hendriyani, C., & Raharja, J. S. (2018). Analysis building customer engagement through e-CRM in the era of digital banking in Indonesia. International Journal of Economic Policy in Emerging Economies, 11(5), 479-486.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 32 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

ניתוח בניית מעורבות לקוחות באמצעות e-CRM בעידן הבנקאות הדיגיטלית באינדונזיה
Hendriyani & Raharja, 2018

השינויים הטכנולוגיים מהווים זרז עבור הרבה מאוד חברות לשנות את הפלטפורמה עליה הם עובדים לפלטפורמה דיגיטלית עבור הלקוחות במטרה לשפר את התחרותיות באופן שיספק מענה מהיר וקרוב ככל הנתין לצורך של הלקוח. המעבר לדיגיטציה יעודד לקוחות להיות מחויבים יותר לארגון. מעורבות לקוחות נעשית באמצעות e-CRM אשר מגובה בבסיס מידע, אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני ושיווק באמצעות המדיה החברתית, ככלי לפיתוח אינטימיות עם הלקוחות. מטרתו של המחקר הנוכחי הוא להדגים צורות של e-CRM אשר נעשה בו שימוש...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^