האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

סולם פתרון בעיות FEATS ב-PPAT של ילדים בגילאי 5-6.5 והקשר שלו לתפקודים הניהוליים ולמוטיבציה שלהם

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 936 מילים, של המאמר:

Bat Or, M. (2014). FEATS Problem-Solving Scale in PPAT of children aged 5–6.5 as related to their executive functions and motivation. The Arts in psychotherapy, 41(1), 27-35.‏



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל

מחיר הסיכום: 42 ₪


זוהי כתובת הדוא"ל אליה יישלח הסיכום, הקפד להזין כתובת תקינה

סולם פתרון בעיות FEATS ב-PPAT של ילדים בגילאי 5-6.5 והקשר שלו לתפקודים הניהוליים ולמוטיבציה שלהם
Bat Or, 2014

מטרת מחקר זה היא לאמת סטטיסטית את סולם FEATS לפתרון בעיות עם קריטריונים חיצוניים – תפקודים ניהוליים של ילדים ומוטיבציה. החוקרים ניתחו את האופן בו ילדים ציירו אדם בפעולה ופיתחו סולם לדירוג האופן בו הילדים מייצגים אדם בפעולות הקטיף. בניגוד ל-FEATS, בסולם זה, הנקרא CPPS: Scale Processing Picking Children, רק תהליך הקטיף עצמו מדורג.

תפקודים ניהוליים
תפקודים ניהוליים (EF) הם יכולות קוגניטיביות המעורבות במגוון רחב של תהליכים קוגניטיביים והתנהגותיים. נדרשים כמה תפקודים ניהוליים לביצוע משימה מאתגרת: (א) מוטיבציה מוגדרת כתהליך של ייזום והתנהגות מכוונת מטרה; (ב) תכנון מתייחס ליכולת לצפות אירועים עתידיים, להגדיר יעדים או לחדד מצב ולקבוע את הדרך הטובה ביותר להשיג מטרה; (ג) ארגון מתייחס ליכולת לארגן מידע; (ד) ביצוע תוכנית מכוונת: זיכרון עבודה; (ה) ביצועים אפקטיביים: היכולת לתפקד, להעריך, לתקן ולפקח על היבטים שונים של ביצוע.
FEATS פותח במקור לצורך דירוג ה-PPAT (ציור של אדם הקוטף תפוח מעץ) של אוכלוסייה בוגרת. הוא מורכב מ-14 מדרגים. ה-FEATS מודד את המידה שבה מציג הצייר את האדם המצויר קוטף את התפוח מהעץ בפועל.
במחקר זה...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^