חשיבה מחדש על רגשות ומנהיגות חינוכית
Zorn & Boler, 2007
תמצית המאמר
הספרות העוסקת ברגשות ומנהיגות חינוכית נמצאת במצב בו עולה בה צורך לתפיסה תקפה של "רגשות". מחקרים עדכניים שעסקו ברגשות ומנהיגות חינוכית, באופן בלתי רצוי "ירשו" בעיות משמעותיות מהמחקר הנוכחי בתחום של מנהיגות חינוכית, וכתוצאה מכך לא קיימת בהם הבנה נכונה של הכוח הפוליטי של רגשות. במחקר זה הטענה...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
Zorn & Boler, 2007
תמצית המאמר
הספרות העוסקת ברגשות ומנהיגות חינוכית נמצאת במצב בו עולה בה צורך לתפיסה תקפה של "רגשות". מחקרים עדכניים שעסקו ברגשות ומנהיגות חינוכית, באופן בלתי רצוי "ירשו" בעיות משמעותיות מהמחקר הנוכחי בתחום של מנהיגות חינוכית, וכתוצאה מכך לא קיימת בהם הבנה נכונה של הכוח הפוליטי של רגשות. במחקר זה הטענה...
לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^
