האתר המוביל ברשת לסיכומים בעברית

הערכת שכיחות הפרעת קשב וריכוז בקרב תלמידי בתי ספר בבתי ספר נבחרים

סיכום בעברית (תרגום מסוכם) בהיקף 806 מילים, של המאמר:

Catherine, T. G., Robert, N. G., Mala, K. K., Kanniammal, C., & Arullapan, J. (2019). Assessment of prevalence of attention deficit hyperactivity disorder among schoolchildren in selected schools. Indian journal of psychiatry, 61(3), 232-237.

ישנו גם סיכום תמציתי יותר של מאמר זה.



להורדת הסיכום
הזן פרטים » הזן פרטי תשלום » קבל את הסיכום במייל
הערכת שכיחות הפרעת קשב וריכוז בקרב תלמידי בתי ספר בבתי ספר נבחרים
Catherine et al., 2019

מבוא
הפרעת קשב וריכוז (ADHD) נחשבת להפרעה הנוירו-התפתחותית הנפוצה ביותר אצל ילדים. הפרעה זו יכולה גם להמשיך להופיע בגיל ההתבגרות ולאחר מכן בבגרות. הנוכחות של הפרעות קשב וריכוז בילדות מגבירה את הסבירות לקשיים נוספים בביצועים הלימודיים, באינטראקציות חברתיות ובדימוי עצמי נמוך המתפתחים אצל מתבגרים ומבוגרים צעירים.
מטרות מחקר זה הן:
• לקבוע את השכיחות של הפרעות קשב וריכוז בקרב תלמידי בתי ספר בבתי ספר נבחרים במחוז קנצ'פוראם
• להשוות בין דיווחי מורים ותלמידים לגבי השכיחות של הפרעות קשב וריכוז בקרב תלמידי בתי ספר בבתי ספר נבחרים במחוז קנצ'פוראם
• להבין את הקשר בין השכיחות של הפרעות קשב וריכוז בקרב תלמידי בית הספר לבין המשתנים הדמוגרפיים הקשורים אליהם.

חומרים ושיטות
לצורך המחקר אומצה גישת מחקר כמותית במחקר רוחבי. המחקר התמקד בתלמידי בתי ספר יסודיים מששה בתי הספר נבחרים במחוז קנצ'פוראם. סך של 3,253 ילדים בגילאי 8 עד 11 נבחרו מששת בתי הספר...

לקריאת הסיכום המלא הורד/י את הסיכום באמצעות הטופס לעיל^